Kdy a kde si můžete zacvičit:

bus 241 ze Smíchovského nádraží,

zast. Škola Lipence

Nový semestr začíná 26. 9. 2018

Sraz bude ve vestibulu školy ca v 18:15

    - bude upřesněno

Hlaste se, prosím, na tel: 603 404 111 nebo zde.

Těším se na Vás.

 

Další lekce - srdečně zvu:

Power jóga v RC Pexeso na Zbraslavi

pondělky 19-20:10

Ze Smíchovského nádraží bus 142, 129 na zast. Zbraslavské nám. nebo bus 165 z Modřan, Komořan a Libuše na zast. Most závodu míru a dále pěšky do ul. Žitavského 497. Cvičíme nyní přímo v budově polikliniky - schodištěm proti hlavnímu vstupu do 1. p., od schodů doleva, na konci dveře vpravu.

cena 150,- Kč/lekce

Informace a rezervace:

E-mailem: recepce@pexeso.org

Telefonicky: 721 518 248

Více inf. viz:www.pexeso.org a nebo zde.

 

Jóga v Modřanech

pondělky 7:00-7:30 h - 1. po. v měsíci od list. 2018
Ranní jóga + práce s dechem
pondělky 7:30-8:30 h

Vinyasa jóga

čtvrtky 7:30-8:30 h
Power jóga
čtvrtky 9:00-10:00 h
Power jóga
 
Fitness for Joy, Pod vinicí 2149/21, Praha 4-Modřany

 

Jóga pro seniory, těhotné... v Radotíně a na Zbraslavi

pondělky 10:30-11:30

cena: 70,- Kč/lekce

Informace a rezervace:

E-mailem: recepce@pexeso.org

Telefonicky: 721 518 248

Více inf. viz:www.pexeso.org
 
pátky 11-12 h
Živá kavárna, Výpadová 1676/4a, Praha – Radotín
cena: 50,- Kč/lekce + nápoj v ceně

Sponzoruje nadační fond Plné vědomí
www.plnevedomi.cz

Informace a rezervace:

E-mailem: hzcm@volny.cz

Telefonicky: 603 404 111

Prostřednictvím kontaktního formuláře

 

Zdravotní a těhotenská jóga v Lipencích či u Vás doma

individuálně nebo v komorní sestavě

cena 600,-/lekci 60 min

termíny dle osobní dohody

ze Smíchovského nádraží bus 142 do zast. U Kapličky, dále 8min. pěšky do ul. Osluněná.

Informace a rezervace:

E-mailem: hzcm@volny.cz

Telefonicky: 603 404 111

Prostřednictvím kontaktního formuláře

Yoga

Power jóga

Příjemné a důkladné cvičení s velkým zdravotním efektem pro muže i ženy od 16 do 120 let zaměřené na protažení celého těla, celkové posílení a zpevnění postavy se zaměřením zejména na svaly hlubokého stabilizačního systému páteře, břišní svaly i svaly pánevního dna. Pozitivním efektem bývá pevnější postava, rovnější záda, plošší břicho... Jógová cvičení mají velký vliv na celkový zdravotní stav včetně rychlejšího proudění krve a lymfy a tím i lepšího okysličování, vyživování a čištění organizmu. Jednotlivými cviky bývají ovlivňovány/posilovány konkrétní orgány.

Zdravotní cvičení

Pro osoby s určitými zdravotními omezeními i při omezení hybnosti některých kloubů. Cvičení je však vhodné i pro osoby jemnější konstituce i pro ty, kteří rádi postupují pomaleji avšak o to důkladněji. Rovněž je kladen důraz na hluboký stabilizační systém páteře i na břišní svalstvo, pánevní dno, nožní klenbu...

Power jóga pro začátečníky

Pozvolnější start pro ty, kteří zatím s jógou ani power jógou zkušenosti nemají. Výsledný zdravotní efekt je podobný jako u Power jógy.

Jóga pro těhotné systémem A. Smékalové

Příjemné protažení a posílení těla pro ženy v krásném a citlivém období čekání na miminko. Jógové ásány speciálně pro těhotné ženy vybrala, upravila a dokonale sestavila zkušená jogínka Andrea Smékalová, jedna ze zakladatelek Om Yoga Studia v Praze Krči.

Jóga pro seniory

Uvolňuje, protahuje, posiluje…, často se děje i vše naráz. To obvykle při správném dýchání, při kterém rozhodně neusnete :). Nevěřili byste, jak lze přes dech posílit břišní svalstvo, srovnat vnitřní orgány, kam patří, povzbudit jejich činnost a jemně probudit k činnosti i pánevní dno, které pak začíná pracovat bez jakéhokoli vědomého úsilí. A právě pánevní dno mimo jiné udržuje ve správném postavení a dobré kondici také páteř. Jóga pro seniory však nespočívá pouze v dýchání. Ač je to cvičení jemné a v zásadě nenáročné, přesto je důkladné a velice účinné. Přidejte se k nám, ať sami brzy pocítíte a vychutnáte jeho účinky.

Prvky Rolfingu

V poslední době ráda přihlížím k principům Rolfingu (dle paní Idy Rolf původně "Strukturální integrace"). Jedná se o důležité principy, které ještě rychleji a přirozeněji dostávají tělo do jeho ideálních proporcí a co nejlepšího fungování. Důraz je kladen zejména na:

  • dýchání
  • postavení hlavy
  • správné nastavení polohy břicha, zad, beder..., což má na starosti zejména iliopsoas (česky sval bedro-kyčlo-stehenní), který má nejvíce co dělat s naším plochým bříškem, ale i funkcí vnitřních orgánů a také pánevního dna)
  • fungování pánevního dna
  • správné postavení a fungování nohy
  • tzv. "pevný úchop" - správné fungování ruky, ale i paže, ramen
  • přirozené protažení celého těla

Jelikož vše souvisí se vším, už pozice hlavy má vliv na vše ostatní...

 

Rezervace

Prostřednictvím kontaktního formuláře

E-mailem: hzcm@volny.cz

Telefonicky: 603 404 111

Vyhledávání

Kontakt

Zdraví v nás Osluněná Praha 5 Lipence +420 603 404 111